خودارضایی در خانم ها
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

خودارضایی در خانم ها

 

 خودارضایی در خانم ها نیز به چشم می خورد و این امر، هم دردناک است و هم زجر آور. برخی از مضرات در خانم ها و آقایون مشابه است: اختلال در رشد سیستم عصبی، مغز، خستگی، از دست دادن انرژی و سر زندگی، کاهش قدرت حافظه و عدم تمایل به جنس مخالف. در خانم ها شاهد ناباروری نیز خواهیم بود. بدترین پی آمدی که در خانم ها می توان مشاهده کرد رفتارهای متعارض روانی-اجتماعی است. خانم هایی که مرتکب این امر می شوند به مروز زمان نمی توانند با هیچ مردی ارتباط جنسی برقرار کنند چرا که به تدریج توانایی های اولیه جنسی خود را از دست میدهند. خانمی که خود ارضایی نمی کند، همچنان سرزندگی، زیبایی، برق چشمان، و توانایی جذب بالای خود را حفظ خواهد نمود. خانم ها باید از مشاهده ی تصاویر محرک جنسی خودداری کنند، در مکالمات مبتذل شرکت نکنند، و فقط با افراد شایسته ارتباط دوستی برقرار کنند. 

 

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

http://www.mardoman.net

 داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه پزشكان و محققان، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، آسيب هاي روحي و رواني‏، آسيب هاي اجتماعي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، خودارضايي در خانم ها، چند مطلب كلي، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی در خانم ها,
ارتباط خودارضایی با ضعف جنسی و انزال زودرس
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

ارتباط خودارضایی با ضعف جنسی و انزال زودرس

 

مثالی که پیشتر در مورد زمین کشاورزی، درخت لیمو، و رسیدن دانه های لیمو برایتان بازگو کردیم را یک بار دیگر در ذهن مجسم کنید. ما در آن قسمت عنوان کردیم که اگر اولین برداشت پیش از رسیدن کامل میوه ها باشد، و کشاورز میوه های نارس را از درخت بچیند، عمر درخت کم شده، و توانایی باروری آن نیز به شدت کاهش پیدا میکند. این امر در مورد حیوانات نیز صدق میکند به همین دلیل هم هست که دامپزشکان اهمیت بسیار زیادی برای این امر قائل هستند. باید بدانید که مطلب فوق در مورد انسان ها نیز صحت پیدا می کند. اگر آقایون شروع کنند به برقرای روابط زیاد جنسی با افرا مختلف، و یا پیش از رسیدن به سن 21 سالگی، خود ارضایی را تجربه کرده باشند -یعنی زمانی که اسپرم ها به بلوغ کامل نرسیده اند- این امر خلل جبران ناپذیری را به قوای جنسی شان وارد می کند و بعدها عواقبی را در زندگی جنسی شان به وجود خواهد آورد. زمانی که مرکز فعالیت های جنسی به دلیل وجود مزاحمت هایی نظیر خود ارضایی و یا آزار و اذیت های جنسی نتواند به درستی رشد پیدا کند، اندوخته قوای جنسی از سن 35 سالگی به بعد رو به تحلیل می رود و این مورد نه تنها تاثیر نامطلوبی بر روی دستگاه تناسلی می گذارد بلکه عملکرد کلیه سیستم های بدن را نیز تحت الشعاع قرار می دهد: دستگاه هاضمه، گردش خون، عملکرد غدد مترشحه، سیستم عصبی و ...

 

این افراد به سرعت از سن 35 سالگی به بعد شاهد فرایند سالخورده شدن خواهند بود. خیلی زودتر از حالت طبیعی توانایی هایشان را از دست می دهند و متاسفانه خیلی سریع روانه گورستان خواهند شد. در چنین شرایطی ارگان های جنسیشان نیز دچار اختلالات مختلفی شده و انواع بیماری های گوناگون جنسی به همراه بیماری هایی نظیر اختلال سیستم عصبی و دگرگونی سیستم سمپاتیک و پاراسمپاتیک و غدد درون ریز می شوند.

 

خودارضایی که از جمله نقص های فردی به شمار می رود، سبب ایجاد تصورات شهوانی در ذهن فرد می شود. در دراز مدت فرد عدم تمایل جنسی نسبت به جنس مخالف خود را پیدا می کند، از نظر ذهنی خسته می شود، و دچار ناتوانی های جنسی خواهد شد.

 

ساموئل اون ویر در بخش 9 کتاب خود با عنوان "ازدواج موفق" اینطور می نویسد که: "تصورات جنسی و تخیلات شهوانی سبب ایجاد ضعف جنسی و ذهنی می شوند. شاید در نگاه اول اینگونه افراد نرمال به نظر برسند و مانند افراد عادی تحریک پذیر باشند، اما زمانی که می خواهند با طرف مقابل ارتباط برقرا کنند و خواسته های او را براورده سازند، به سرعت ارضا می شوند، آلت تناسلی به حالت اولیه باز می گردد، در بدترین حالت ممکن قرار می گیرند، و دچار ناامیدی و افسردگی می شوند. آنها در توهمات جنسی خودشان را غرق کرده اند که این توهمات هیچ ارتباط و یا شباهتی به دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل هنگامیکه در شرایط طبیعی قرار می گیرند، نمی توانند از خود واکنش مناسب نشان داده و شکست می خورند. "ضعف جنسی-ذهنی ترسناک ترین تراژدی است که می تواند برای هر زن و یا مرد با احساس و با منطقی اتفاق بیفتد."

 

زمانیکه یک فرد جوان دست به خود ارضایی می زند، بازه زمانی، برای او هیچ اهمیتی ندارد و ترجیح می دهد که هر چه سریعتر خود را تخلیه کند. در علم روانشناسی این امر نهایتاً منجر به بروز عارضه ی انزال زودرس در فرد می شود. علاوه بر این، استمناء سبب انبساط عضلات اسفنکتر می شود که این عامل به نوبه ی خود موجبات انزال زودرس را بیش از پیش فراهم خواهد آورد.

 

از سوی دیگر نباید از این امر غافل شد که "ملاتونین" هورمون بی چون و چرای جوانی است. فرایند سالخوردگی مستقیماً به ترشح این هورمون در بدن بستگی دارد. این هورمون در زمان جوانی به وفور در بدن ترشح می شود و از سن 25 سالگی به بعد ترشح آن در بدن کاهش پیدا می کند. خود ارضایی، به ویژه در زمان جوانی، باعث از دست رفتن میزان بسیار زیادی ملاتونین در بدن می شود. این امر غده ی کاجی شکلی که در بدن ملاتونین ترشح می کند را ضعیف کرده، خاصیت مغناطیسی موجود در این غده را کاهش می دهد و بطور کلی سبب کاهش طول عمر آن می گردد.

 

روابط جنسی نامشروع با افراد متعدد نه تنها از نظر فیزیکی مضرات بیشماری را در بردارد، بلکه می تواند از نظر روحی و ذهنی نیز بر روی افرادی که این کار ار انجام میدهند، تاثیرات نامطلوبی بگذارد. افرادی که در مکالمات محرک جنسی شرکت میکنند، کسانی که به خواندن مجلات محرک جنسی معتاد هستند، و کسانی که به تماشای فیلم های ضد اخلاقی جنسی گرایش دارند، مبحث ظریف و مطبوع رابطه جنسی را به صورت وحشیانه، به دور از انسانیت، و تنها با رضایت ذهنی با نکبت و بدبختی همراه می سازند. انسان ها باید یاد بگیرند که چگونه می توانند هوشمندانه زندگی کنند. 

 

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

 

http://www.mardoman.net

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه پزشكان و محققان، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، آسيب هاي اجتماعي‏، ،
:: برچسب‌ها: ارتباط خودارضایی با ضعف جنسی و انزال زودرس,
تئوری های پوچ محققان جنسی نوگرا
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

تئوری های پوچ محققان جنسی نوگرا

 

دکتر اسـپایـتک متخصص برجسته کالبد شناسی امریکایی و رئـیس جامعه عصب شناختی نیـویورک در کـتـاب خـود بـا عنوان "انرژی خالق" اظهار میدارد کـه جنـون هـای متفاوتی بـه واسـطه ی خـود ارضایی و آزار و اذیت های جنسی پدید خـواهد آمـد، چراکه مایـع مـغزی ابتـدا سـرشـار از لسیـتـین است و سپس بـواسطه انـزال غیـرمترقبه، از لسیتین خالی می شود. به همین دلیل ارگان ها بـه جـای آن باید از سایر بافت ها و اعصاب موجود در مغز استفاده کنند.

در هـر بار انـزال مـردها چیـزی در حـدود 300 تا 400 میـلیون اسپرم به همراه مقادیر زیادی انرژی از دست می دهند. واقعاً چه می شد اگر انسانها می دانستند که چگونه می توانند این انرژی را به جای خارج کردن از بدن، در بدن خود ذخیره نمایند؟! نتیجه حتماً انسانی شبیه به سوپرمن می شد!

 

پروستات غده ای است که دقیقاً در زیر گردنه ی مثانه قرار گرفته است؛ مایعی به رنگ سفید کدر و لزج ترشح می کند که به عنوان وسیله ای برای انتقال اسپرم ها به شمار می رود. این غده تقریباً در سن 21 سالگی به مرحله ی رشد کامل خود می رسد. زمانیکه فرد پیش از رسیدن به بلوغ کامل (در مردان سن 21 سالگی) دست به خود ارضایی می زند، پروستات دچار ضعف و نقصان می شود و این امر سبب بروز اختلالات مربوط به پروستات در سنین چهل سالگی به بعد می شود. این اختلال بدین شرح است که غده ی پروستات بزرگ شده، راه خروج ادرار را مسدود می کند و فرد برای تخلیه ی ادرار باید بالاجبار از سند پزشکی استفاده کند. این عارضه درست مانند وازکتومی، سبب ایجاد ناتوانی جنسی می شود.

 

بد نیست بدانید بچه هایی که پدر آنها خودارضایی می کرده، نمی توانند در سلامت کامل روحی و روانی به سر برند. آنها دارای بیماری های گوناگونی هستند چراکه از یک تخم نه چندان سالم بوجود آمده اند.

 

خود ارضایی همچنین در خانم ها هم دیده می شود و امری زجر آور و دردناک قلمداد می شود.

 

خود ارضایی سبب ایجاد ناتوانی جسمی و انزال زوردس می شود. این امر به وفور در میان مردهای سنین زیر 40 سال قابل مشاهده است.

 

ساموئل اون ویر در کتاب دیگر خود با عنوان " آموزش های بنیادین" در بخش "نوجوانی" اینطور نوشته است که: "جرم های خاموشی وجود دارند و پی آمدهای منفوری در پی آن گریبانگیر افراد می شود. اگر فرد مشکلات جنسی اش را مخفی نگه دارد، مرتکب گناه می شود. اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است."

 

"فسادی که به واسطه خود ارضایی ایجاد می شود، قابلیت ها و توانایی های مغزی را به طور کامل از بین می برد. افراد باید توجه داشته باشند که ارتباط تنگاتنگی میان منی و مغز وجود دارد. مغز برای منی از اهمیت ویژه ای برخودار است و منی هم برای مغز مهم است. مغز برای منی انرژی ایجاد کرده و سبب انتقال آنها می شود، منی هم ذهن را تصفیه کرده و اگر در جهت درست هدایت شود، توانایی های آن را ارتقا میبخشد."

 

"مطالعات فیلسوفانه ای که عمیقاً بر روی عملکرد غده های درون ریز متمرکز شده اند، بر این باروند که بدن طی فرایند خودانزالی انرژی بی شائبه ای را از دست می دهد. چه بسیار افرادی زیادی با چهره های زیبا بوده اند که در اثر انجام این کار زیبایی خود را از دست داده اند! چه بسیار مغزهایی که منحط و فاسد شده اند! و ... همه و همه ی این وقایع به دلیل آن است که انزال در شرایط و موقیعت و زمان مناسب انجام نپذیرفته."

 

"آمار و ارقام گویای این مطلب هستند که این روزها خود ارضایی در خانم ها و آقایون جوان بیش از پیش باب شده است. بیمارستان های روانی مملو از زنان و مردانی هستند که مغزشان به دلیل خودارضایی بیمار گشته. تیمارستان، مقصد نهایی فردی است که به خودارضایی اعتیاد پیدا می کند." 

 

منبع : پايگاه علمي مردمان پورتابل جوانان

 

http://www.mardoman.net

 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه پزشكان و محققان، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، آسيب هاي روحي و رواني‏، آسيب هاي اجتماعي‏، ،
:: برچسب‌ها: تئوری های پوچ محققان جنسی نوگرا, دکتر اسـپایـتک, ساموئل اون ویر,
چگونه می توانیم با چشم چرانی و خود ارضایی مقابله كنیم؟
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

چگونه درمانش كنم؟

چگونه می توانیم با چشم چرانی و خود ارضایی مقابله كنیم؟

 

چشم چرانی و نگاه آلوده، آغاز انحرافات جنسی و به ویژه خودارضایی است؛ از این رو، در مرحله اول لازم است دیده‌ها را پاك كرد تا بتوان دل را كنترل كرد.

 

زدست دیده و دل هر دو فریاد

كه هر چه دیده بیند دل كند یاد

 

قرآن كریم پیش از دعوت به عفت جنسی، به عفت چشم دعوت می‌كند و می فرماید:

«به مردان با ایمان بگو عفت چشم و عفت جنسی را رعایت كنند...1 و به زنان با ایمان بگو عفت چشم و عفت جنسی را رعایت كنند». 2

از پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) چنین حكایت شده است:« نگاه (به نامحرم) تیر زهرآگینی از تیرهای شیطان است ».3

شیطان با نگاه آلوده ، جوانان را به دام عشق ناپاك و انحرافات جنسی می‌كشاند. حضرت علی‌ می‌فرماید: « چه بسا عشقی كه با یك نگاه بذرافشانی می‌شود».4

چشم چرانی، از محرومیت های جنسی، محیط نامساعد، ضعف اراده و... به وجود می‌آید و عصب «لی بیدو» كه در اعصاب چشم متمركز است. به اعصاب جنسی متصل است و شخص، از چشم چرانی لذت می‌برد و با تكرار این عمل، تبدیل به یك عادت می‌شود.

برای مقابله با چشم چرانی و استمنا، ابتدا لازم است از ضررهای آن دو آگاهی پیدا كنیم.

 

ضررهای چشم چرانی

چشم چرانی بیشتر در مردها دیده می‌شود و بیماری «سادیسم» را به وجود می‌آورد و در زن ها، خودنمایی بیشتر وجود دارد كه بیماری «مازوشیسم» را به وجود می‌آورد.5

چشم چرانی، سبب درشتی چشم، ضعف اعصاب و روان، بی خوابی، كم خوابی، بی اشتهایی، خیال‌پردازی واهی، تشویش ذهن و ... می‌شود.6

 

خودارضایی

خودارضایی، یكی از گناهان كبیره است و بر اساس برخی تفاسیر قرآن كریم، كسانی كه خودارضایی می‌كنند، تجاوزكارمعرفی شده‌اند؛ «كسانی كه فراتر از این جویند، پس آنان تجاوزگرند» . شخصی از امام صادق (علیه السلام) در مورد خودارضایی سؤال كرد و امام در پاسخ فرمودند: « خودارضایی، گناه بزرگی است. كسی كه مرتكب این كار زشت شود، همانند كسی است كه با خود ازدواج كند و اگر من بدانم كسی با خود این عمل را انجام می‌دهد، با او غذا نخواهم خورد» و بعد حضرت برای اثبات دلیل خود، به آیه فوق استدلال كرد.7

پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله) می فرماید:« ناكح الكف ملعون؛ كسی كه خودارضایی كند، ملعون [از رحمت خدا دور] است.8

امام صادق (علیه السلام) می فرماید: برای كسی كه خودارضایی كند، در قیامت عذاب دردناكی در نظر گرفته شده است.9

امام صادق (علیه السلام) می فرماید: خودارضایی، گناه بزرگی است. كسی كه مرتكب این كار زشت شود، همانند كسی است كه با خود ازدواج كند و اگر من بدانم كسی با خود این عمل را انجام می‌دهد، با او غذا نخواهم خورد.

 

ضررهای جسمانی و روانی خودارضایی

1. خودارضایی باعث كاهش انرژی بدن، خستگی و پیری زودرس می‌شود.

2. خودارضایی به تدریج در نور چشم و قدرت بینایی اثر می‌گذارد و آن را كاهش می‌دهد.

3. به دستگاه تناسلی آسیب می‌رساند و باعث ناتوانی های جنسی می‌شود.

4. باعث ضعف حافظه ، حواس پرتی و ناتوانی در تمركز فكری می شود.

5. اضطراب و افسردگی ایجاد می‌كند.

6. موجب پرخاشگری و بداخلاقی می شود.

7. احساس گناه، عذاب وجدان را باعث می شود.

8. شخص را بی عاطفه، كم رو و خجالتی بار می‌آورد.

9. موجب افت تحصیلی شده ، در ازدواج مشكل ایجاد می كند.

10. بی میلی به همسر و ناسازگاری خانوادگی.10

 

كیفیت درمان چشم چرانی و خودارضایی

ایستادگی در برابر شهوت و كشش های انحرافی درونی، تنها بر تكیه بر ایمان وقدرت اراده، امكان پذیر است. هرچه ایمان و اراده قوی تر باشد، مقاومت شخص در برابر جاذبه های جنسی، بیشتر و افت او افزوده می‌گردد. برخی از عواملی كه سبب دوری از چشم چرانی و خودارضایی می گردند به شرح زیرند:

1. عفت چشم؛ پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) می فرماید: هر مسلمانی كه بی اختیار چشمش به زیبایی های زنی بیفتد و چشم فرو نهد، خداوند به او توفیق عبادتی می‌دهد كه شیرینی آن را احساس كند.11

2. حیا؛ حضرت علی (علیه السلام) می فرماید: حیا، سبب عفت و عفت ، ثمره ی حیاست. 12 شرم ، مانع كار زشت است. 13

3. روزه؛ پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) می فرمایند: جوان ها ! ازدواج كنید و اگر نمی‌توانید حتماً روزه بگیرید كه روزه، غریزه جنسی را كنترل می‌كند.14 هم چنین نقل شده كه راه كنترل غریزه ی جنسی ، روزه است . 15

4. توجه به زیان های چشم چرانی و خودارضایی كه درآغاز بحث بیان شد.

5. ازدواج.

6. خودداری از حضور در مكان های خلوت و دوری از تنهایی؛ چون تنهایی، خود عامل مهمی برای تحریك به خودارضایی و زمینه ساز ارتكاب این عمل است.

7. تلاش برای تقویت اراده، از گام های مهم در علاج این بیماری است؛ نگوییم اراده از ما سلب شده است؛ زیرا ممكن است اراده ی انسان ضعیف شود ؛ ولی هیچ گاه از بین نمی رود. برای تقویت اراده، راه های زیادی پیشنهاد شده است كه برخی از آنها :

الف) تلقین به خود؛ مرتب به خود بگویید كه من می توانم این عمل را ترك كنم.

ب) به پایان رساندن كارهای نیمه تمام نیز در تقویت اراده مؤثر است. سعی كنید هیچ كاری را نیمه تمام نگذارید.

ج) تمركز بخشیدن به فعالیت های گوناگون و پراكنده؛ از كارهای متعدد و متنوع پرهیز كنید؛ چون موجب پراكندگی و به هم‌ریختگی انسجام فكر می‌شوند .

د) نماز، سحر خیزی، كم خوری و دوری از گناه ، از عوامل مهم تقویت اراده هستند.

8. افكار جنسی را كه به ذهن خطور می‌كند، بلافاصله با ذكر خدا و یاد آسیب های معنوی، جسمی، روانی و اجتماعی آنها ، از خود دور كنید.

9. تنبیه، راه دیگر مقابله با این تحریكات است ؛ مثلاً با خود شرط كنید و بگویید: اگر این بار چنین گناهی را مرتكب شوم ،یك یا چند روز، روزه می ‌گیرم یا مبلغی صدقه می دهم.

10. اوقات فراغت خود را با مطالعه، ورزش ، زیارت و دعا پر كنید.

پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) می فرمایند: جوان ها ! ازدواج كنید و اگر نمی‌توانید حتماً روزه بگیرید كه روزه، غریزه جنسی را كنترل می‌كند.

11. راه دیگر خنثی نمودن تحریكات، گرفتن دوش آب سرد- البته اگر از سلامت جسمی برخوردارید – یا شستن اعضاء با آب سرد و هیچ گاه در حمام كاملاً عریان نشوید و به اندام جنسی خود نگاه نكنید.

12. از نگاه كردن به مواضع جنسی و برجستگی های بدن دیگران ( حتی از روی لباس) پرهیز كنید.

 

13. به هنگام خواب، سعی كنید شكم بیش از حد معمول پر نباشد و هرگز به رو نخوابید.

14. ایمان مذهبی خود را روز به روز تقویت كنید و توسل به ائمه (علیه السلام) را فراموش نكنید. امیدوار به رحمت الهی باشید و هیچ گاه مأیوس نشوید.

15. از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری كنید.

16. از نگاه كردن به تصاویر و فیلم های تحریك كننده و لباس جنس مخالف، جداً پرهیز كنید.

17. از فكر كردن، تصور و خیال در مورد جنس مخالف و مسایل جنسی خودداری كنید.

18. از معاشرت و سخن گفتن و نگاه به جنس مخالف – حتی كودكان جذاب و خودسیما – خودداری كرده، از دوستی با آنان پرهیز كنید .

19. به بدی گناه و عواقب آن توجه كنید. 

20. از مشاهده اعمال، رفتار و گفتار زوج های جوان ، جداً خودداری كنید.

 

نتیجه:

حاصل سخن این كه چشم چرانی، پایه و اساس انحرافات جنسی است و لازم است با تقویت اراده ، ایمان، عفت، حیا و شرم، چشم ها را از نامحرم بپوشانیم. خودارضایی كه در واقع عمل زنا با خود است، علاوه بر مضرات جسمی ، روحی و روانی كه بر فرد می‌گذارد ؛ اثرات نامطلوب اجتماعی و خانوادگی زیادی نیز در پی دارد و لازم است با تقویت اراده و با توكل به خدا، از كمند این عمل زشت رهایی یابیم.

 

منبع: ماهانامه پُرسمان، شماره ی 46

گروه دین و اندیشه - مهدی سیف جمالی

 

پی نوشت ها:

1. نور(24) ، آیه 30.

2. همان، آیه 32.

3. علامه مجلسی، بحارالانوار، ج 104، ص38.

4. محمد تمیمی ، غررالحكم و دررالكلم ، دانشگاه تهران، حدیث 5314.

5. عبدالكریم بیآزار شیرازی، مسایل درمانی و طب روحانی، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، تهران 1374، ج 3 ، ص 258.

6. حسن رضا رضایی ، آموزه های تندرستی در قرآن ، عطرآگین، 1384، ج1،ص84.

7. حسین نوری، مستدرك الوسایل، ج14، ص 356.

8. ری شهری، میزان الحكم، مكتب الاعلام الاسلامی ،1362، ج9،ص150.

9. همان.

10. ر.ك: علی قائمی، خانواده و مسایل جنسی كودكان، انتشارات انجمن اولیا و مربیان.

11. میزان الحكم، ج10، ص78.

12. غررالحكم، حدیث 5527.

13. همان، حدیث 4612.

14. حرعاملی ، وسایل الشیعه، مؤسسه آل البیت ، بیروت، ج10، ص410.

15. همان.

 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه اسلام، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، آسيب هاي روحي و رواني‏، آسيب هاي اجتماعي‏، آسيب هاي معنوي و اخروي‏، درمان خودارضايي، راه هاي ترك خود ارضايي، چشم چرانی، عوارض و درمان، ،
:: برچسب‌ها: چگونه می توانیم با چشم چرانی و خود ارضایی مقابله كنیم؟, ضررهای چشم چرانی, خودارضایی, ضررهای جسمانی و روانی خودارضایی , كیفیت درمان چشم چرانی و خودارضایی ,
مشکلات خانوادگي آينده ي خانم ها در اثر خودارضايي...
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

مشکلات خانوادگي آينده ي خانم ها در اثر خودارضايي...

 

هر چند خودارضايي هم در آقايان و هم در خانم ها مسبب برخي از مشکلاتي روحي – رواني و جسمي  و حتي ج- ن -س- ي مي شود، ولي از برخي جهات در دختران دوشيزه ايجاد مشکلات شديد تري به خصوص درباره ي زندگي خانودگي آينده ي شان خواهد کرد.

 

يکي از اعضاي بدن جنس مونث،پرده ي بکارت است که در ابتداي راه ورودي دستگاه تناسلي قرار دارد، اين پرده اصولا در اثر اولين آميزش ج-ن-س-ي از بين مي رود و باعث خونريزي خفيف پس از اولين آميزش خواهد شد، منتها اين پرده در اثر خود ارضايي نيزمي تواند مورد آسيب و صدمه قرار گيرد، بنابر اين افرادي که پرده ي بکارت خود را قبل از ازدواج از دست داده اند، تنها فاحشه ها و نيز افرادي که تماس ج-ن-س-ي قبل از ازدواج داشته اند نيستند و  برخي از آن ها توسط خودارضايي دوشيزگي خود را زايل کرده اند. اين مطلب از اين جهت حائز اهميت است که دوشيزگي دختران براي ازدواج آينده ي آنان بسيار اهميت دارد و بسيار اتفاق افتاده است که پس از ازدواج و اطلاع شوهر از عدم دوشيزگي و داشتن پرده ي بکارت زن،کانون خانواده از هم گسيخته و منجر به جدايي و از دست رفتن آبروي دختر و مشکلات خانواده ي او و بسياري از مسائل و مشکلات بعدي خواهد شد، و يا زندگي عروس و داماد براي سالين دراز با شک و تريد شوهر به همسر و يک زندگي تلخ و پرورده شدن فرزنداني دچار مشکلات روحي همراه خواهد بود.

 

هر چند امروزه براي برخي از پسرها،بکارت همسر آينده شان چندان مهم نيست، ولي دو نکته بايد دراين باره مدّ نظر باشد،يکي اينکه مردي که به انحرافات ج-ن-س-ي زن خود اهميتي نمي دهد،براي انحرافات ج-ن-س-ي خود نيز اهميتي قائل نخواهد بود، مسلما مردي که خودش باعث زايل شدن بکارت چند دختر شده و با يکي از آنان ازدواج مي کند،انتظار پاکدامني از همسر خود را نبايد داشته باشد و زن او نيز نبايد چنين انتظاري از شوهر داشته باشد،هر چند اين مطلب بايد بحث شود که اميدوارم در پست هاي بعدي به آن بپردازم.

 

نکته ي دوم آن است که واقعا در جامعه ي ما بسياري از پسراني که خود دچار انحرافات و روابط ج-ن-س-ي قبل از ازدواج هستند، براي زندگي آينده ي خود به دنبال دختران پاکدامني هستند که خود را به راحتي در اختيار مردان و پسران هوسباز قرار نمي دهند،شايد خود شما هم اکنون در اين باره،يک از آشنايانتان را به عنوان مصداق به ياد آوريد.

 

بسياري از پسران هوسباز چون با دختران منحرف زياد سر و کار داشته اند به خوبي مي دانند که دختران منحرف به درد زندگي مشترک خانوادگي نمي خورند،آنها لياقت و توانايي مادر شدن براي فرزنداني سالم را ندارند و اصلا خانواده ي برخي پسران با ازدواج آن ها با دختران نامتشخص مخالفند(هر چند بسياري از خود پسران هم همينطور).

 

بنابر اين، خود راضايي در دختران،نه تنها باعث آسيب هاي روحي و جسمي و ج-ن-س-ي در آنان مي شود، بلکه باعث عدم شرايط ازدواج يا ازدواج با مردي منحرف يا ازدواج با مردي سالم ولي با يک زندگي تلخ خواهد شد.

 

هر چند ناگفته نماند که اگر شخصي پس از ابتلا به خود ارضايي آن را ترک کرد، با وجود از دست رفتن پرده ي بکارت،آينده اي بسيار روشن تر از شخصي دارد که به اين کار همچنان مبتلاست، برخي از پسران جوانمرد و به شدت رازدار هستند که جملات صادقانه ي دختري را که دوست دارند ولي به اين دليل فاقد بکارت است ولي صادقانه و راز گونه(بسيار محرمانه) اين مطلب را به او گفته است،مي پذيرند،هر چند افرادي که دوشيزگي خود را از دست مي دهند،بسياري از گزينه هاي برتر را براي زندگي آينده ي خود ازدست خواهند داد.

 

منبع : كانون ترك خودارضايي
http://not-jalgh.blogfa.com

 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: عوارض خودارضايي، آسيب هاي اجتماعي‏، خودارضايي در خانم ها، چند مطلب كلي، ،
:: برچسب‌ها: مشکلات خانوادگي آينده ي خانم ها در اثر خودارضايي, , , ,
خودارضایی از نگاه اروپایی ها
نوشته شده توسط سامان در ساعت

  

خودارضایی از نگاه اروپایی ها

 

سلام این مطلب که الان میزارم واسه کسایی هست که فکر میکنن خودارضایی فقط ار دید ایرانیا و مسلمونا بده!

فکر میکنن عوارض نداره! یا من چرت میگم که عارضه داره خودارضایی !

یک سایت خارجیه معتبر به زبان انگلیسی هست به اسم how to stop masturbation این سایت راجب خودارضایی صحبت میکنه و برای هر حرفش دلیل داره ، ی لینک واسه اثبات حرفاش میزاره همیشه که این لینک تاییدیه ی حرفاش بدست دکترا و پروفسورهاست

از سایت how to stop masturbation چندتا از عوارضی که گفته بود رو واسه ی شما ترجمه کردیم :

-Masturbation associated with greater prostate specific antigen levels and prostate abnormalities

مرتبط بودن خودارضایی با اختلالات و افزایش سطح آنتی ژن های پروستات

-Higher rates of depression

میزان بالای افسردگی

 

-Risk factor for breast cancer

عاملی خطرناک برای سرطان پستان

 

-Worse prostate function, less semen volume, worse quality sperm, lack of elimination of waste products.

بدتر شدن عملکرد پروستات،کم شدن حجم مایع منی،بدترشدن کیفیت اسپرم،حذف نشدن مواد زائد(در منی)

 

-Increased use of immature psychological defense mechanisms.

افزایش استفاده از مکانیسم های نابالغ دفاع روانی.

 

-Masturbation correlated with worse blood pressure reactivity.

استمناء با واکنش بدتر فشار خون در ارتباط است.

 

-Less physiological satisfaction.

رضایت کمتر فیزیولوژیکی

 

- Masturbation frequency is so often associated with impaired sexual function in men

فرکانس خودارضایی اغلب با اختلال عملکرد جنسی در مردان همراه است

 

-Masturbation frequency is often associated with impaired sexual function in women

فرکانس خودارضایی اغلب بااختلال عملکرد جنسی در زنان همراه است

 

-Poorer physical and mental health, which include anxious attachment

فقر سلامت جسمی و روحی ،که عبارتست از ضافه شدن اضطراب

 

-Less arousal.

کمتر شدن میزان تحریک

 

-Less mental health satisfaction.

رضایت روانی کمتر

 

-Less love.

عشق کمتر

 

-Increased prostate cancer

افزایش سرطان پروستات

 

-Less happiness

شادی کمتر

 

-Masturbation associated with schizophrenia

استمناء با اسکيزوفرنيا مرتبط است

 

بعدا راجب به این عوارض کلی توضیح میدم

اینم آدرس سایت واسه کسایی که میخوان سایت رو ببینن http://www.howtostopmasturbation.com

 

منبع : طعم تـلـخ خـوداِرضایی
http://beeep.blogfa.com
 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي چيست ؟، خودارضایی از نگاه پزشكان و محققان، عوارض خودارضايي، اسيب هاي جسمي، آسيب هاي روحي و رواني‏، آسيب هاي اجتماعي‏، ،
:: برچسب‌ها: خودارضایی از نگاه اروپایی ها,
آسيب هاي اجتماعي‏
نوشته شده توسط سامان در ساعت

 

 آسيب هاي اجتماعي‏

 

ناسازگاري خانوادگي، بي‏ميل شدن به همسر و ازدواج، ناتواني در ارتباط با جنس مخالف و همسر، احساس طرد شدن، از بين رفتن عزّت، پاكي، شرافت و جايگاه اجتماعي، دير ازدواج كردن و لذت نبردن از زندگي مشترك‏ جهت آگاهي بيشتر نگا: قائمي، علي، خانواده و مسائل جنسي كودكان، (تهران: انتشارات انجمن اوليا و مربيان جمهوري اسلامي ايران، چاپ دهم، 1376)..

 

منبع : پرسمان
www.porseman.org
 

 سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس داستان سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس عكس سكس فيلم پورن  فيلم پورن  



:: موضوعات مرتبط: عوارض خودارضايي، آسيب هاي اجتماعي‏، ،
:: برچسب‌ها: آسيب هاي اجتماعي‏,

صفحه قبل 1 صفحه بعد